innovationsupport-logo-01
Meny
Møtebooking

Innovation Support har kommet langt på seks år – nå gleder vi oss til neste kapittel

Uten dyktige ansatte, engasjerte kunder og verdifulle samarbeidspartnere hadde Innovation Support aldri kommet dit vi er i dag.

Tirsdag 12. juni kunne jeg se mitt eget ansikt på forsiden av Finansavisen, akkompagnert av tittelen «Tjener millioner på møtebooking».

Artikkelen på side 10 og 11 tok for seg suksessen vi har hatt med Innovation Support siden oppstarten for seks år siden, og det er selvsagt en spesiell opplevelse å lese om alt vi har lykkes med, og alt vi har oppnådd på veien.

I 2012 startet jeg opp en bedrift som i utgangspunktet ikke er så veldig unik – det er mange der ute som driver med møtebooking – men som har lykkes fordi vi er organisert godt, og leverer gode resultater til kundene våre.

I Finansavisen var det jeg som ble profilert, og selv om det naturlig nok er hyggelig er det viktig for meg å få frem at det er mange som har bidratt til Innovation Supports suksess.

Derfor ønsker jeg i dette innlegget å rette en stor takk til alle våre ansatte, kunder, samarbeidspartnere og leverandører – som har bidratt til å løfte dette selskapet opp og frem siden dag én.

innovation-support-ansatte-på-kontoret

Takk for innsatsen

Suksessen Innovation Support har hatt i løpet av de siste seks årene hadde selvsagt ikke vært mulig uten våre ansatte.

Siden oppstarten i 2012 har jeg vært så heldig å få jobbe med noen av landets beste møtebookere. Unge, ambisiøse mennesker som har valgt å jobbe for Innovation Support fordi de ser hva denne jobben kan bety for deres egen karriere – og deres egne muligheter for fremtiden.

Dette er mennesker som virkelig har tatt eierskap til det vi driver med, som har jobbet hardt for å lykkes og som har bidratt til å bygge opp en vinnerkultur med fokus på å spille hverandre gode.

Uten våre dyktige ansatte hadde vi enkelt og greit ikke vært der vi er i dag, og jeg vil derfor rette en stor takk til alle som har bidratt til å løfte Innovation Support opp og frem!

 

Takk for tilliten

En annen viktig grunn til at vi har lykkes er naturligvis alle kundene våre.

Vi har kunder som nettopp har startet opp, kunder som har benyttet seg av våre tjenester periodevis i mange år og kunder som har vært med oss sammenhengende fra dag én – og samtlige av dem har vært med på å forme oss som selskap.

Allerede da jeg startet opp Innovation Support for seks år siden hadde telefonen begynt å få et frynsete rykte som salgsverktøy, og mange mente allerede den gang at telefonsalg og møtebooking var «dødt».

Vårt budskap har alltid vært at telefonen fremdeles er et effektivt og viktig verktøy for å nå ut til nye, potensielle kunder – men det krever at du gjør ting på en litt utradisjonell måte, og at du er villig til å tenke nytt.

Dette budskapet ser det ut til at vi har lykkes med å spre.

Jeg er både glad og takknemlig for at så mange bedrifter og selskaper har gitt oss sin tillit – og muligheten til å vise at møtebooking fremdeles er et ypperlig verktøy for å sette i gang salgsprosesser, når det ses i et større perspektiv som en del av det å bygge en solid pipeline.

Innovation Support EY kundehistorie

Takk for kunnskapen

En siste takk går til alle våre leverandører og samarbeidspartnere, som har støttet oss, delt sin kunnskap med oss og hjulpet oss fremover hvert skritt på veien.

Da jeg startet Innovation Support var jeg 27 år gammel, ganske nyutdannet og fremdeles relativt fersk i bransjen. Muligheten til å tilegne meg kunnskap fra personer med langt mer erfaring og pondus enn meg selv – kunnskap jeg igjen har kunnet dele med mine ansatte og ledere – har betydd mye.

Alle som har valgt å satse på Innovation Support, i en eller annen form, har bidratt til å hjelpe oss frem slik at vi har nådd målene vi har satt oss.

Les også: Slik blir du en ekspert på å booke møter

 

Hvor går veien videre?

Innovation Support har hatt en god utvikling siden oppstarten for seks år siden, men i mine øyne har vi bare så vidt begynt. Nå er vi klare for å ta neste steg.

Vi skal fortsette å vokse, fortsette å utvikle oss og vi skal hele tiden jobbe mot vårt viktigste mål: Å være best på det vi driver med.

For å få til det må vi tenke nytt, videreutvikle tilnærmingen vi har til hvordan man skaffer nye kunder i et B2B-perspektiv og finne nye smarte løsninger for å jobbe med mennesker og teknologi i kombinasjon.

Salgsprosessen endrer seg hele tiden, og vi ser tendenser til at den blir stadig lengre og mer komplisert. Derfor er det viktig å tenke nytt og omfavne teknologien vi har til rådighet, samtidig som vi husker det viktigste av alt når det kommer til salg: At mennesker snakker med hverandre.

Innovation Support skal fortsatt være en samarbeidspartner for selskaper som er en god match med oss, som deler vår forståelse av salgsprosessen og som ser viktigheten av å bygge en pipeline for å sikre en jevn strøm av nye leads og kunder.

Har du noen spørsmål om møtebooking eller trenger du kanskje hjelp til å lykkes med møtebookingen i din bedrift? Kontakt oss for en inspirerende og uforpliktende prat!

 

Helge er grunnlegger og daglig leder i Innovation Support. Han er analytisk, målrettet og brenner for salg B2B.

helge.johnsen@innovationsupport.no

Motta vårt ukentlige nyhetsbrev om møtebooking og B2B-salg

For å kunne sende deg e-post må vi lagre informasjon om deg. Les mer i vår personvernerklæring

changeFirstLogo

+47 236 51 300
kontakt@innovationsupport.no

Nydalsveien 36A,
0484 Oslo

Innovation Support AS
Org. nr: 998077028