Metier er et av Norges ledende konsulentselskaper. Nå bruker de profesjonell møtebooking til å nå ut enda bredere.
Når det gjelder strategisk kompetanse, er det få i Norge som kan måle seg med Metier. Selskapet har vært i front på prosjektledelse og forretningsutvikling i over 40 år, og teller 250 ansatte fordelt på fire divisjoner.
Det er derfor en stor tillitserklæring når de inkluderer møtebooking fra Innovation Support i sin egen markedsstrategi.
Understreker viktigheten av et støttende miljø
Henning Bækken er Director i Metier, og ser flere fordeler i å sette bort møtebooking til et eksternt byrå fremfor å ta telefonene selv:
– Dette er ikke noe vi har kapasitet til, og heller ikke noe vi seniorene synes er kjempemorsomt å drive med.
Sales Director Digital, Michael Christophersen, løfter frem verdien av et dedikert miljø for møtebooking:
– Det er ganske tøft å ringe på den måten, hvis ikke du har et miljø som skaper engasjement og har folk som støtter deg. Det opplever jeg at Innovation Support har klart å skape. Derfor får du også motiverte folk som ringer.
Supplerer markedsaktivitetene med møtebooking
– Det vi får av Innovation support er et viktig supplement til våre markedsaktiviteter. Vi ønsker å få ut vårt budskap bredest mulig til relevante målgrupper, sier Bækken
Christophersen forteller om et velfungerende samarbeid, med mange konkrete tilbud etter bare noen måneder sammen:
– Innovation Support gjør en veldig god jobb når de ringer. De forstår vår forretning, og det er en god sammenheng mellom telefonsamtalene deres og hva vi presenterer i salgsmøtene. Det har fungert overraskende bra.