Blogg | InnovationSupport

Outsource møtebookingen: Få folk som er spesialister på å booke møter

Skrevet av Helge B. Johnsen | 21. maj 2020

Thomas Lund Nielsen har samarbeidet med Innovation Support gjennom flere selskaper, og anbefaler absolutt andre å teste ut tjenesten.

– Greia er at du får folk som er spesialister på å booke møter. Du kan benytte deg av tjenesten i perioder når du trenger det, og ta pauser når det blir mye å gjøre, sier Lund Nielsen.

Lund Nielsen, som nå er styreleder i Aeger Group og Munio, kom i kontakt med Innovation Support første gang via en kollega da han jobbet i Novanet. Siden har han samarbeidet med Innovation Support i tur og orden gjennom både Novanet, Aeger Group og Munio.

– Selskapene har vært "start-ups", og har ikke ønsket å etablere en salgsavdeling, men heller outsource, og se om det fungerer. Primært da for å booke møter, som vi har gått i selv. Og det har fungert bra.

Les også: Slik blir du en ekspert på å booke møter


– Fleksibelt og dynamisk

Lund Nielsen innrømmer at han hadde noen bekymringer i forkant av samarbeidet.

– Det handlet om man evnet å forstå hva vi leverte, og å formidle dette til kunden. Samtidig om dere skulle få innpass hos riktig beslutningstaker, og ikke komme for langt ned i næringskjeden.

Dette har ikke vært noe problem, og Lund Nielsen har ingen betenkeligheter med å anbefale andre å benytte seg av Innovation Support sine tjenester.

– Hvis folk vurderer denne type tjeneste, vil jeg anbefale å teste ut Innovation Support. Jeg opplever samarbeidet med Innovation Support som fleksibelt og dynamisk, og de kan å ta vare på kundene sine.

 

Kontinuitet

Aeger Group-styrelederen er opptatt av kontinuitet og utvikling på konsulentsiden, noe som må sies å ha svart til forventingene hos Innovation Support.

– Samarbeidet har fungert veldig godt. Det er viktig med kontinuitet på konsulent over tid; at det ikke byttes for ofte. På denne måten lærer konsulenten mer og mer, får forbedret pitchen, og lærer å komme inn hos kunden.