Skip to content

Økte salget i Norge og Sverige med hjelp fra Innovation Support

Helge B. Johnsen
Helge B. Johnsen
/

16. december 2020

For Compello – et selskap med store vekstambisjoner – handler det om hele tiden å skape nye salgsmuligheter. For å nå målene sine i både Norge og Sverige får de god drahjelp av Innovation Support, som har lang erfaring med og stor lidenskap for effektiv møtebooking.

– Tidligere var jeg skeptisk til å outsource salg og møtebooking. Jeg har nemlig erfart at det gir dårligere møtekvalitet, men med Innovation Support har faktisk møtekvaliteten blitt enda bedre, forteller Per Idar Håholm, salgs- og markedsdirektør i Compello.

Compello jobber med å digitalisere økonomiavdelinger og bistår daglig kundene sine med å automatisere manuelle oppgaver. De begynte å samarbeide med Innovation Support i juni 2020 og ser allerede gode resultater.

– De er profesjonelle og leverer høy kvalitet i alle ledd, noe som gjør at vi møter kunder som allerede har stor forståelse for hva vi gjør, og som faktisk er interessert i tjenestene vi tilbyr. Dette gjør at vi kommer fortere til saken og raskere oppnår salg, sier Per Idar.

Innovation Support har siden 2012 spesialisert seg på møtebooking i B2B-markedet. Ved hjelp av egenutviklede prosesser hjelper de bedrifter å kartlegge nye og spennende målgrupper og leder potensielle kunder trygt gjennom kjøpsreisen, helt frem til et kvalifisert møte. De baserer arbeidet og metodene sine på grundig research, noe som har vist seg å gi konkrete resultater.

 

Innovation Support bistår også utenfor Norges grenser

Som en del av vekststrategien sin satser Compello også stort i Sverige. For å hjelpe dem med å oppnå vekst i nabolandet benytter de en svensktalende salgskonsulent fra Innovation Support – og sammen skaper de gode resultater.

– Vi jobber fortsatt med salg selv, men Innovation Support utgjør et veldig verdifullt supplement, sier Per Idar. Han legger til at samarbeidet mellom de to selskapene så langt har vært svært godt, med faste statusmøter og jevnlig oppfølging.

– Vi startet med en pilotperiode som varte i to måneder, slik at vi fikk testet tjenesten ordentlig før vi inngikk et mer langvarig samarbeid, som vi nå har gjort. Vi er rett og slett veldig fornøyd med Innovation Support og resultatene de leverer, og anbefaler dem gjerne videre til andre, avslutter Per Idar.

Er du nysgjerrig på hvordan du kan nå ut til flere mennesker og øke salget? Kontakt oss gjerne, så ser vi nærmere på hvordan vi kan hjelpe bedriften din med å øke møteaktiviteten og generere flere leads.

 

Helge B. Johnsen

Helge B. Johnsen

Helge er grunnlegger og daglig leder i Innovation Support. Han er analytisk, målrettet og brenner for salg B2B.

helge.johnsen@innovationsupport.no

LinkedIn

Motta vårt ukentlige nyhetsbrev om møtebooking og B2B-salg

For å kunne sende deg e-post må vi lagre informasjon om deg. Les mer i vår personvernerklæring