Skip to content
Møtebooking for Stryvo

Innovation Support-samarbeid ga Stryvo over 20 nye kundemøter

Helge B. Johnsen
Helge B. Johnsen
/

13. januari 2021

Med sine lange tradisjoner innen sveising, maskinering, mekaniske tjenester og service har industribedriften Stryvo gjennom årenes løp deltatt på mange spektakulære prosjekter. Uten en egen markedsavdeling har det samtidig blitt liten tid til å jobbe med salg. Løsningen ble et samarbeid med Innovation Support – et samarbeid som allerede har ført til over 20 nye kundemøter. 

 

Gode resultater på kort tid

– Vi har aldri brukt mye tid på markedsføring og salg, men har i stedet levd godt på vårt gode rykte. Da jeg hørte om Innovation Support ble jeg likevel nysgjerrig på om vi kunne få til noe bra sammen, og allerede nå – etter bare noen måneders samarbeid – ser vi gode resultater, forteller Jostein Bøe, daglig leder i Stryvo. 

Stryvo har lange tradisjoner som sveise- og entreprenørvirksomhet, og er i tillegg kjent som en solid aktør innen avansert maskinering. Den lange erfaringen og spisskompetansen bruker de i dag til å bistå selskaper innen en rekke ulike bransjer med både produktdesign og -utvikling. 

– For oss har det vært en stor utfordring å få tid til å jobbe aktivt med salg. Det har rett og slett ikke blitt prioritert, men nå som vi samarbeider med Innovation Support, har vi en dyktig og dedikert konsulent som jobber med salg av våre tjenester. Resultatene kom raskt: I løpet av høsten har vi fått inn over 20 nye kundemøter, forteller Bøe fornøyd. 

Innovation Support startet opp i 2012 og har siden den tid hjulpet et stort antall bedrifter med å finne og vinne nye kunder. Gjennom kartlegging, leadsgenerering og møtebooking bistår de næringslivet med å utvide kundeporteføljene sine og øke salget. 

 

Satser på store og langsiktige samarbeid

I Stryvos bransje får man ikke kunder i en enkel håndvending. Ofte må man gå flere runder og regne på pris både to og tre ganger før ordrer landes, men til gjengjeld kan avtalene bli både store og langvarige. 

– Vi er tålmodige når vi tilnærmer oss nye kunder, og det er vi i forbindelse med Innovation Support-samarbeidet også. Vi forventer på ingen måte å få mange nye kunder over natten, men er glade og imponerte over antallet kundemøter Innovation Support har satt opp for oss på så kort tid, sier Bøe. Han trekker også frem at kundene de møter, er godt forberedt, noe som må bety at Innovation Support har gjort et grundig forarbeid og informert kundene godt. 

Samarbeidet med Innovation Support beskriver han som tett og ryddig, med jevnlig kontakt og hyppige oppdateringer fra deres kundekonsulent. 

– Hver uke får vi en oppdatering på hvem de har snakket med og hvilke leads de har fått. De følger opp og er tett på, og det gjør oss trygge på at de gjør en god og grundig jobb. 

Lurer du på hvordan vi i Innovation Support kan hjelpe deg og bedriften din med å øke salget? Slå på tråden eller send oss en e-post, så tar vi en prat om deg og din bedrifts muligheter!

Helge B. Johnsen

Helge B. Johnsen

Helge er grunnlegger og daglig leder i Innovation Support. Han er analytisk, målrettet og brenner for salg B2B.

helge.johnsen@innovationsupport.no

LinkedIn

Motta vårt ukentlige nyhetsbrev om møtebooking og B2B-salg

For å kunne sende deg e-post må vi lagre informasjon om deg. Les mer i vår personvernerklæring