innovationsupport-logo-01
Meny
Kundehistorie

Slik har Innovation Support levert konkrete salgsmuligheter for MultiQ

"Først og fremst vil jeg si at vi har vært veldig positivt overrasket". 

Peter Hauff er salgssjef i MultiQ Norway AS, et selskap som har spesialiser seg på digitalplakater og skreddersydde skjermløsninger for butikker og butikkjeder. Hauff er veldig positivt overrasket over resultatene så langt.

"Møtene har vært over all forventning, og dialogen med Innovation Support har vært profesjonell og god fra dag én."

Hauff forteller videre litt om prosessen som ledet til samarbeidet.

"Vi fikk en henvendelse fra Innovation Support i juni i fjor. Det resulterte i et førstegangsmøte, og deretter et annengangsmøte som ble avholdt i september. Vi var ikke helt modne for å sette i gang med noe da, men avtalte den gang at vi skulle starte opp i 2017."

Outsourcing av møtebooking guide

Usikker på hvilken effekt det ville gi

På spørsmål om eventuelle bekymringer i forkant forteller Hauff at de ikke var særlig bekymret, men at de var litt usikre på hvilken effekt tjenesten ville gi.

"Vi har ikke brukt noen lignende tjenester før, så vi var litt usikre på hva slags resultater vi kunne forvente oss. Vi har vært for dårlig på leadsgenerering selv, og ønsket derfor å kjøre en «pilot» for å se hvilke resultater det ville gi. I den grad vi hadde noen bekymringer i forkant, har de blitt gjort til skamme."

Har du lyst til å lese om hvordan vi hjalp Ernst & Young med å booke 49 kvalifiserte møter på 3 måneder? Les kundehistorien her!

 

Positivt overrasket

Innovation Support startet ringingen for MultiQ i januar, og Hauff legger ikke skjul på at resultatene har vært langt bedre enn forventet.

"Først og fremst vi jeg si at vi har vært veldig positivt overrasket. Fredrik som ringer for oss har gjort en kjempejobb. Vi har fått mange gode møter. Alle møtene har endt opp med at vi må skrive tilbud – eller utvikle noe rundt. Også hos kunder som har veldig mye på plass fra før, har det vist seg å være muligheter. Jeg vil si at det har vært en positiv opplevelse og vi har kommet veldig langt."

Les også: Slik blir du en ekspert på å booke møter

God kvalitet i alle møtene

Hauff forteller videre at det har vært gode salgsmuligheter i møtene.

"Per 22.02.17 hadde vi gjennomført ni face to face-møter, og av de er det 3 eller 4 hvor det er såpass konkrete muligheter, at det kan bli salg. Her er muligheten veldig stor. Det kan godt bli mer også. Vi har også vært veldig godt forberedt til møtene; kombinert med god møtebooking har det ført til veldig gode møter."

Han oppsummerer samarbeidet så langt som både positivt, og potensielt veldig lønnsomt.

"Vi har hatt en positiv opplevelse; både av antall møter og utfallet av møtene. Samarbeidet og oppfølgningen fra Innovation Supports side har også vært veldig bra, så totalt sett er vi veldig fornøyd."

Har du lyst til å lese om hvordan vi hjalp Ernst & Young med å booke 49 kvalifiserte møter på 3 måneder? Les kundehistorien her!

Helge er grunnlegger og daglig leder i Innovation Support. Han er analytisk, målrettet og brenner for salg B2B.

helge.johnsen@innovationsupport.no

Motta vårt ukentlige nyhetsbrev om møtebooking og B2B-salg

For å kunne sende deg e-post må vi lagre informasjon om deg. Les mer i vår personvernerklæring

changeFirstLogo

+47 236 51 300
kontakt@innovationsupport.no

Nydalsveien 36A,
0484 Oslo

Innovation Support AS
Org. nr: 998077028