Skip to content

Slik skaffer vi deg kvalifiserte salgsmøter

Innovation Support-prosessen består av fem trinn, som trygt leder de potensielle kundene dine fra kalde leads til varme salgsmøter. 

1. Definere samarbeidet

Det første vi gjør er å velge én eller flere målgrupper du ønsker kontakt med. Sammen med deg tegner vi opp kriterier, bygger lister og kommer fram til en ønsket tilnærming. Deretter setter vi rutiner for rapportering, fordeler roller, setter sammen salgsmateriell og klargjør forventninger.
_DSC4765

2. Kartlegge markedet

Så fort alle forberedelsene er gjort, begynner vi å ringe. De innledende samtalene brukes like mye til å kartlegge markedet som å booke møter. Slik kan vi tilpasse måten vi henvender oss til prospekter på.
_DSC4868

3. Generere leads

Når mulige kunder viser interesse, legger vi dem inn i systemet vårt som leads med en beskrivelse. Det betyr at selv om ikke alle er klare for et møte nå, vil det være lettere å følge dem opp i fremtiden.
_DSC4945

4. Booke kvalifiserte møter

Når vi finner et prospekt som viser interesse og oppfyller alle avtalte kriterier, booker vi et møte. Målet vårt er å bygge en komplett pipeline, og vi ønsker å måles på hvor mange kvalifiserte møter vi skaffer deg. Slik skaper vi økonomisk gevinst over tid.
_DSC5948

5. Overlevere til deg

Når møtet er booket og bekreftet tar dere over den videre salgsprosessen. Her er det viktig at du gir oss tilbakemeldinger, så vi kan justere tilnærmingen dersom noe kan gjøres enda bedre.
_DSC4980